nedjelja, 10. svibnja 2009.

Za pocetak jedna stara zajebancija Borisa Dvornika


SAM SEBI DJED


Poštovani gospodine ministre,dozvolite da vam objasnim situaciju u nadi da ćete moći razriješiti moj slučaj.Trenutno čekam poziv za vojsku.Imam 23 godine,oženjen sam 47-godišnjom udovicom koja ima 26-godišnju kćer.S tom kćeri oženjen je moj otac.Oženivši kćer moje žene, moj je otac postao i moj zet.U isto vrijeme,moja je žena punica mome ocu, A kći moje žene moja je maćeha.U januaru žena i ja dobismo sina.To je dijete brat očeve žene, a zet moga oca.U isto vrijeme to je dijete i moj stric, jer je brat moje maćehe.U maju žena moga oca rodila je sina.To je dijete moj brat , jer je sin moga oca.U isto vrijeme to je dijete i moj unuk , jer je sin ženine kćeri.Dakle ja sam brat svoga unuka, a s obzirom da je muž nečije majke i otac toga djeteta, ja sam i otac ženine kćeri, te brat njenog sina. Jasno je ,dakle , da sam ja svoj vlastiti djed. Nadam se da sam sve jasno objasnio.Nadam se gospodine ministre da će te me osloboditi vojničke dužnosti, jer zakon nalaže da sinovi više od dviju generacija (dakle,djed , otac i unuk) ne smiju istovremeno služiti vojsku.
Hvala na razumjevanju.


Osoba je permanentno razriješena vojničke dužnosti zbog sumnje psihičkih nedostataka i mentalne nestabilnosti koje su posljedica haotičnih odnosa unutar porodice.

1 komentar:

  1. genijalan skec! sican ga se ,davno je to bilo.
    A u kojoj je emisiji to bilo prikazano?

    sgrubic72@gmail.com

    OdgovoriIzbriši